Broek in Waterland © Puck Tellekamp

Services gericht op rendement

Organisaties investeren vaak aanzienlijk in relatiebeheer en sponsoring. Niet altijd wordt het maximale rendement bereikt. Dat komt doordat bedrijven lang niet altijd een structureel beleid voeren in het onderhouden van hun uiteenlopende relatiegroepen. Dit geldt ook voor loyaliteitsprogramma's voor klanten of leden. Ook sponsoring geschiedt niet altijd op basis van een uitgebalanceerde afweging.

Heemst Advies analyseert doelgroepen en doet suggesties voor een consistent, afwisselend en onderscheidend relatiebeheer. Wie zijn uw klanten of uw leden en wat vinden zij leuk of interessant?

Heemst Advies brengt na een inventariserend onderzoek samenhang in de wijze waarop u uw belangrijke bedrijfsrelaties wilt onderhouden. Voor een bedrijf kan dit betekenen dat men zo nu en dan een bijzonder evenement wil aanbieden, terwijl verenigingen misschien meer behoefte hebben aan een sterk gedifferentieerd en doorlopend programma.

Heemst Advies speelt hierin een begeleidende rol. Gebaseerd op veeljarige ervaring met relatiemanagement in de top van het Nederlandse bedrijfsleven blijven de adviezen praktisch en concreet. Heemst Advies beschikt over een groot netwerk van specialisten voor de diverse aspecten van hoogwaardig relatiebeheer.

Heemst Advies heeft ook een uitgebreid netwerk binnen de media opgebouwd. Door een jarenlange samenwerking met toonaangevende bladen weet Heemst Advies dikwijls goede wegen te bewandelen om uw aanbod op een toegankelijke wijze onder de aandacht te brengen van een doelgroep die passend is. Heemst Advies kent als geen ander de doelgroepen die de diverse bladen trachten te bereiken. Dit kan leiden tot een voor uw product of dienst zinvolle verbintenis.